Hej babes!

Satan i gatan va duktigt jag har varit idag! Jobbat förmiddag och suttit med exjobb på eftermiddagen (EFFEKTIV TID). Ringt massa samtal, bokat in vilka veckor ja vill ha semester, i knoow tänk att få ha semester i sommar. Jag får sammanlagt fyra veckor! Men jag ska nog ta två i sommar, för har nästan en vecka ledigt nu på våren några strödagar, och sen om ja ska ut o resa i höst någon vecka med mitt hjärta!

Kom på en världsbäst sak till exjobbet idag, Elina kommer hurra imorgon. Okej, nu överdrev jag! Men de känns gött iallafall!

Jag blev ledig från jobb imorgon och jobbar istället nästa onsdag, helt okej för mig! Sprungit med mamma på posten och med Nathalie på hem&hobby, och nu äntligen sitter jag i soffan och bara slappar. Njuter verkligen! Men ska börja plugga sakrätt nu. Så vilan varar inte länge, sen ska jag sova tidigt ikväll. Så nu vet ni det!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0