Bogrenssalonger

Var en riktigt bra utekväll igår, grymt mycket folk och världens träningspass. Svettigt värre!



När vi skulle hämta jackan var det KAOS! Fy helvete vad folk det var. Maria slink som hon är fick ta ansvaret att trängas medan jag hjälpte vakterna med folk som stod och grät för att  det var så trångt och ingen luft vid stängslet. En tjej tuppade av i kön, så vi fick dra ut henne, och så satt jag kolla hennes andning och  lugna henne, höll handen, av vaktens begäran tills hon kom på benen igen. Men det var så sjukt kaos så de finns inte! Hur fan kan man ha så bråttom och hämta jackan? De flesta som kom ur kön var svimfärdiga och  hade blöta kinder av tårar. Man skulle kunna tro att Kim Ekdahl stod där och alla ville fram. Men så var inte fallet.


Sen undrar jag lite hur fan folk känner mig men jag har ingen aning om vem de är? Bra fråga! jaja, de är bara trevligt! :D Kanske ska börja skriva autografer, vem vet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0