ÄNTLIGEN!

Äntligen äntligen äntligen! Som jag längtat! Idag kunde jag träna! Överlycklig! Körde 6.5 km på crossen, och sedan lite gång, sen massa ben och rumpa på några efterlängtade maskiner! Nu jäklar ska jag köra igång igen! Man mår verkligen bättre av att träna! Nu i mer än en vecka har jag bara suttit och ätit på kvällarna, blivit helt rund om kaggen känns det som, eller det känns som hela jag rullar fram, men efter träningen känner jag mig normal igen! Underbart!

Nu är det första gången jag sätter mig ner. Åkte vid 7 imorse och kom hem halv 9. Nice nice! Så nu är jag trött och jag längtar efter sängen! och min pojkvän! hihi. Pratade med honom nyss, de va skönt. Inte pratat med honom knappt sen han åkte. Han har gjort massa saker på kvällarna och jag har somnat tidigt. hihi!



Nu lyxfällan! Sen sängen! Imorgon blir det jobb igen! Afterwork skulle inte heller sitta fel, men får se!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Vilket gulligt halsband :)

2011-02-26 @ 13:59:24
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0