8 Augusti; Förvandlad till en glasögonorm

Dagen på jobbet var full! Fullt upp från morgon till kväll, men det är kul! Kul att hjälpa till!
-
Efter jobbet träffade jag min syster en snabbis och hon röjde ur min garderob på sommarklänningar! den tjejen ska visst åka till Turkiet på onsdag, fusk! :D Fast det är hon värd! Enda ledigheten på sitt sommarlov!
-
Och nu har jag precis blivit en riktig glasögonorm, jag trivs faktiskt i det än så länge! men jag blir ta mig fan åksjuk! haha Allt snurrar typ! Men man vänjer sig snart!
-
Nu; Pluggidugg! Härligt att snart vara klar! 18 dagar kvar! Sen klockan 21 är det skräckfilm som gäller, puh! Alltid lika rädd! Men alltid lika kul! haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0