7 Augusti; Tokiga ungar

Mina kusiner från Göteborg var i sin stuga vid flämslet idag och firade Anna som fyller 6 år med ett riktigt kalas och massa tårta. Deras stuga ligger precis bredvid en jävla golfbana, herregud livsfarligt. Tänk om jag hade varit där och skjutit med min klubba, hade lätt träffat ett fönster eller två. Och jag är ingen en mästerfotograf, men iallafall bakom fotbollsmålet så är den där golfbanan!
Puh jag ska inte ha barn på några år, det är en sak som är säker. Sprang runt, hoppade och kastade boll med dessa tre trollungar idag. Direkt när jag kom hem efter 2 timmars lek slocknade jag direkt i soffan, haha :D Fast de är riktigt härliga, och så glada :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0