7 Augusti; Ganska så onödig information!

Jag har fått massa pluggat idag också, supernöjd! Nu börjar jag känna mig klar med min del! Helt lovely! Och jäklar vad det ska firas efter den 26 Augusti.
Min dag har inte varit någon dag för Robin. Fan inte ätit, inte tänkt på det. haha, jag börjar och avslutar dagen med en god smoothie. Till lunch åt jag i och för sig kyckling, så det är godkänt!
-
Ikväll har jag och Minna varit ute och gått 8 km, det känns i benen nu! Riktigt gött! Så nu har jag precis tagit en lååååång och härlig dusch, och ska fortsätta plugga och äta upp smoothien.
-
Imorgon bitti kommer hjärtat hem igen! Men då går jag till jobbet, haha så dumt så de finns inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha äta en smoothie ;)

2011-08-07 @ 22:02:28
Postat av: Anonym

Ooopsss! Dricka mena jag! haha :D

2011-08-07 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0