10 Augusti; Kaooos

Jaa vad ska jag säga.. Kaos räcker gott och väl.. eller katastrof. Jaa välj själva! Trött på skiten nu! (Högskolan alltså, inte jobbet!)
-
Imorse gjorde jag iallafall en fin tjänst, jag var och testade mig för att bli blodgivare.. Och de frågor hon ställer till mig, är som att jag gör besvär genom att ge blod. Hon: Du vet att du måste ha fina kärl, och här hittar jag inga vi får väl kolla andra armen dååå.. (där hitta hon som tur va hihi) Men det är ju fan inte för min skull att jag lämnar mitt blod.. Utan för andras skull! Vilket gör att jag absolut inte ska vara ett problem där. Hon hade en dålig dag, de har alla.
-
Jag med idag! En sjukt pissig dag. Suck suck suck!
-
Jag gjorde premiär i mina brills idag. Ewa och Liza sa att jag ser ut som en riktig affärskvinna! Kuuuuul :D Jag gillar brillsen faktiskt! Även fast jag vill ta av dem för att jag går runt och snubblar, eller känns som jag har solglasögon inomhus. haha
-
Nu ska jag plugga, skönt att dagen inte kan bli sämre iallafall! :) Sen blir det en långprommis med Minna. Robin jobbar idag så jag får sova själv, suuuuuuuuck!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå söt! Dotter alltså =)

Äh, vad fan snart kan du slänga böckerna åt h-e!

Sov gott <3

2011-08-10 @ 20:53:42
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0