Whatever! ;)

Snart kommer Robin hem, och då kommer han bli totalt vansinnig! Ooopsi, inte meningen! Men va fan gör de, han blir ju glad sen igen! Häromdagen plockade jag och Elina ner mina sommarkläder och skor. och nu ligger allt på golvet istället för nerpackad. jävligt intelligent av mig, ja vet! men jag kunde inte låta bli! Det är ju helt fantastisk ute!

Har haft en suverän dag på jobbet och jag känner att det verkligen är rätt. jag stortrivs! Jag kommer även ha världens bästa påsk efter allas önskningar! Det hoppas vi på! och det kommer det bli, för det är mina val! ;)

Efter ett påskägg och massa glad påsk, träffade jag en brun Elina. Vi satte oss på hennes balkong med bananolja, och solen gick i moln, vi pluggade och när vi skulle traska vidare, då passade solen på att komma fram. nice! Så vi satte oss med Nancy och Maria på Rådhuset. Supermys!

Jag älskar påsk, för då kommer alla hem! Önskar att påsken var längre så jag hann träffa alla! Men ska bli så kul på lördag!

Ibland måste man bara glömma och förlåta.



puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0