Världens bästa fredag

Igår hände två riktigt roliga saker.. Nee tre förresten!

ELINA FICK JOBBET! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Glädjetjuut! Det är helt sjukt att vi har fått jobb innan vi ens tagit examen! Ni fattar inte hur glada och lättade vi är! Underbart! Grattis igen! Och till Ipånen ;) haha.


Igår när vi firade på Harrys


Nr 2 är fortfarande himla hemligt! Jättehemligt, men också fruktansvärt roligt! Jag kan inte sluta le! Underbart! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

och nr 3 så kom Robin hem igår! Wiie! Saknat massa! Underbart att kunna vakna upp med någon! Busa med någon, äta frukost med någon. och inte vilken någon som helst, utan den någon som jag älskar mest i hela världen! Som jag kommer gifta mig med och skapa familj med. Han ska firas idag också, not fun. Jag har inte köpt något, men ja vet inte vad jag ska köpa heller. haha! Grattis till dig hjärtat!

Solen lyser idag, himlen är blå! Vi sitter inne och pluggar som få!

Robin ska vara fiddevakt hela maj, så himla mysigt!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är faktiskt nr 1 på gilla-listan !;)

2011-04-09 @ 18:18:30
Postat av: Anonym

Ah okej! Det är du! Hihi puss

2011-04-10 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0