Spakväll med mig själv

Efter ett riktigt jobbigt gympapass, tog jag en riktigt lång dusch! Med peeling, hårinpackning, hårbotteninpackning m.m. Sen ansiktsmask och mango bodybutter. Nu luktar jag som en nyduschad Fidde. och Robin skulle ha tyckt om mig mera än vad han redan gör! hihi. Hade varit en dröm och bara kunnat gosa ner sig hos honom nu framför en bra film. (och lite godis).


Rekommenderar starkt!

Jag kommer ha sån fruktansvärt träningsvärk imorgon i benen. Insida, utsida, upp och ner. Puh! Åsas pass är bäst!

Hade coachsamtal med chefen idag! Jag bara älskar coachsamtal! Jag blir så jäkla motiverad, att jag bara vill lägga ner exjobbet och uppfylla mitt ansvar! Jaa jag är ansvarig för en sak. Kul! Kan inte skolan bara bli klar, så att jag kan koncentrera mig på jobbet 100%.

Det börjar kännas i bollen nu att man jobbar 100%, sluta vid fyra, göra exjobb till sex, träna, hemma vid sju och sen forsätta göra exjobb. Puh! Men det är bara EN MÅNAD KVAR! Okej, en och en halv. Helt underbart! Go go go go!

Imorgon hålls alla tummar för Elina! Hoppas hoppas hoppas!

Hepp time to work! Imorgon har jag bestämt att ha en pluggfri dag. För då jobbar jag 8-19, och då är det inte okej att plugga efter! Skriv ner det, okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0