Pricken över i:et

är ju ändå att vattenledningen är avstängd vilket betyder att jag inte får kissa innan 6.00 imorgon. Jo får får jag väl, men jag får inte spola. Inte dricka färskt vatten ur kranen, utan jag har ställt vatten i kylen och hur gött är de egentligen då? haha, jag får inte duscha. Hmm inte laga mat och inte städa. Det var ju tur! ;)

Om du ska ljuga för mig, kan du dra åt skogen.

Nu ska jag skita i omvärlden och läsa Fordran och skuld. Den boken kommer iallafall inte lura mig! Hoppas jag! Ne, jag ska vara lycklig som har så många fina i min närhet. En persons tankar och idéer ska inte förstöra! Men jag har ju själv valt att umgås med personen så lite får jag skylla mig själv.

Träffade den nya kollegan idag! kommer bli riktigt bra! Fick även ett nytt projekt! Kul! :D

Ha det toppen! Snart är de påsk och mina underbaringar ska vara små kärringar, eller nee kycklingar! Med bajsrumpa! Så åk och kolla på dem, på torsdag hela dagen, stora ICA i Tibro. Jajamän ;)

Kvack kvack! / M & L ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0