Påska

Påskhelgen har varit i världsklass! Torsdag kom Robin hem, lovely!

Fredag och lördag har jag och Elina pluggat klockan åtta.nollnoll till tolv! Fatta va bra vi är! ;D Mindre än en månad kvar till det ska vara inlämnat! Fantastiskt! och lite mer än en månad till examen!!

Fredag var vi på påsklunch i Tibro, lördag var vi hos Inga och Micke på lite partaj och god mat! och igår firade vi farmor som fyllt år med ännu mer mat!




Påskafton = party! Älskar mitt linne! Träffade på så många jag har saknat i lördags, helt underbart! Nu är jag full med kompisenergi igen!

Pluggat tillsammans med min feta vän lagbok!


Igår hade jag myskväll med Robin! Vi (eller han) kollade film, jag somna, mysig tjej! haha! Men tyvärr ingen skräll! Men kul att se slutet iallafall! Denna dagen har börjat med en stor frukost på balkongen! Älskar mitt hjärta!

Hoppas ni med haft det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0