HEMSK SAK

Blev övertid idag igen på jobbet, men vad gör det när jag stortrivs! Imorgon ska jag, Elina och Fredrik vara på högskolan hela dagen. Ni är självklart välkomna fram, vore superroligt! Var inte rädda! 

Efter arbetsdagen sprang jag hem, satte i en maskin tvätt, lagade mat, åt mat plus gjorde matlåda, sprang ner i tvätten, hängde upp tvätten, sprang till arenan, svettades, kollade en tråkig handbollsmatch med sällskap i världsklass, sprang hem, plockade upp tvätten i lägenheten, Nathalie kom och hälsade på, vi gick ut och gick, träffade underbara Fidde, Nathalie köpte godis, jag gick hem, pluggade två sekunder, och nu sitter jag här.

Chips och dip, mums! Maria och Lisa på handbollsmatchen som jag redan förövrigt glömt resultatet på.

Jag har även agerat modell idag. Blev blind av alla blixtar, var inte riktigt min grej. men med lite retush, så why not.

Hände även en hemsk sak idag, jag har fortfarande ont i magen. När jag och Marcus gick till studion, var det en dam som ramlade ut i vägen, eller flög ut i vägen och blev liggandes. ååhh, har sån ångest att jag inte stannade och hjälpte henne, fast hon hade två händiga män som hjälpte henne. Men känner mig ändå så dum då. Hoppas att allt gick bra för henne iallafall trots lite skrubsår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0