Whey- 80

Eloge till mig! Jag har klarat dricka upp en drink av de där jävla proteinpulvret utan att äta djungelvrål mellan klunkarna! Yeey! Jag tycker de borde byta namn till världens bästa bantningsmedel, eftersom man vill spy direkt när man tagit en klunk, om man inte spyr så känner man sig så tjock i magen att sötsuget och hunger försvinner och därmed bantning på hög nivå! Tummen upp!



Varit en riktig bra dag och träningen gick susen! Nu idol och sen plugg! Får passa på när Robin jobbar. Inte träffat honom sen igår. Inte kul!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josse

haha finns en whey 80 me päron-vanilj smak. smakar som piggelin nästan ;) Den e de bästa ja testat än..min ja har nu smakar skit..man ska hålla sig till de som va bra tydligen ;D

2010-09-21 @ 20:50:17
URL: http://josefinebdahl.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jaha okej! Jag har jordgubb nu, tänkte jordgubbsmilkshake på mcdonald är ju grymt god! Men de va inte ens i närheten, smakar alldeles för mycket mjölk, och jag hatar mjööölk!

2010-09-21 @ 20:53:01
Postat av: Robin

En liten notering bara.. Vi har inte haft nån mjölk hemma, och du har inte köpt nån mjölk va ja kan se, så hur smakar den mjölk? haha, Du kanske blanda i en skopa i hela mjölkpaketet så inte ja skulle få nått va va va ?

2010-09-22 @ 11:21:19
Postat av: Cecilia

SV: Har tyvärr inte någon av de böckerna, men jag har andra redovisningsböcker och ekonomiböcker! :) Skriv på msn istället så ska jag säga alla jag har!

2010-09-23 @ 10:30:40
Postat av: Profeten

"..utan att äta djungelvrål mellan klunkarna!" haha! :) nästan så jag avled i det härliga skrattet som jag är förkyld och täppt :)

2010-09-25 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0