Puuuuh

Tjena tjena! Ledsen för dålig uppdatering! Men kom idag fram till att jag endast har helger kvar att plugga på! plus en och annan kväll. men annars är det antingen heldagar i skolan eller heldagar jobb. Eller både ock. och man är inte så pigg på att plugga efter jobbet eller skolan.


Gick upp med Robin idag och när han åkte iväg och jobbade satte jag mig för att plugga klockan SJU! I know stupid girl! Men såna smällar man får  ta när man jobbar för mycket! Bara mig själv att skylla! Så idag har jag pluggat effektivt 7-18 med en timmas lunch. De ni! och har även tränat idag 18.30-19.30.

Jag känner mig grym idag! Om en vecka kanske jag inte gör det! Men man ska ju leva idag! eller hur! Men ändå känner jag mig pigg, jag går på något! Kan det vara Onlyone vitaminerna.

Nu ska jag mysa ner mig hos Min Robin! och äta lite god mat!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imponerande! Men ta det lagom så att du orkar. Pussiluss. Bra med framförhållning =)

2010-09-28 @ 22:34:52
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Imponerande! Men ta det lagom så att du orkar. Pussiluss. Bra med framförhållning =)

2010-09-28 @ 22:34:53
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0