Lingonberget

Träningen var helt underbar! Fan va jag älskar Hanna som håller i passet! Peppar så otroligt bra, bra musik och mycket bra program! Kan lova att jag inte kommer att kunna röra mig imorgon! Men vad gör det! Jag tog även powerwalk upp till Lingonberget och löpet hem! Underbart! Riktigt nöjd!

.. och jaa, Jag älskar sås!



Väl på lingonberget kom Robin och vi bastade i ecualypus doft, riktigt friskt! Åt underbart god mat, kollade idol och åt kladdkaka! Och hade det riktigt mysigt! Jag älskar min familj! Tack för ikväll!

Nu ska vi snart sova och imorgon kommer vårt älskade bord! Blir spännande att se så om det passar in! Men först en skoldag 8-15. Och en liten vän fyller gammal tant imorgon! Mohaha!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josse

LITEN?? e ja LITEN :D haha!!



Mysig kväll :) Fsn va länge sen de va vi basta!! du får flytta hem igen :D

2010-09-23 @ 23:02:41
URL: http://josefinebdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi älskar dig också! Det var jättekul att ni kom upp en sväng!

2010-09-24 @ 06:37:47
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0