Helt jävla ovärt

Tjenis penis! Underbara skola, underbara jobb. Fritid vart tog du vägen? Väcktes i morse 6.30 av att älsklingen sa att jag var fin och att han älskade mig mest av allt! Såna väckningar borde alla få! Då är det omöjligt att vakna på fel sida och hela Sverige skulle aldrig mer kunna skylla på det. Utan bara vara glada och positiva! Ny affärsidé kanske? 1000 kronor för en underbar väckning och dagen är räddad!

Jag gör hela tiden så bra köp. Fick en välkomstcheck av MQ på 100 kr. En sån kan man ju inte bara slänga bort! Så jag köpte mig en mössa med en blomma på. Skitsöt! Men helt jävla ovärt. Igår tänkte jag att jag skulle lämna tillbaka några skor i brist på pengar. Men idag sa mina klassisar att studiebidraget kommer imorgon! Älska bidrag! Nu behöver jag alltså inte lämna tillbaka skorna, utan de kan stå kvar som prydad!



Torsdag idag och snart fredag! Wooopa!
Nu plugga! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josse

Shoppa e ju aldrig fel ;)

Ses på lördag..längtar!!!



Puss

2010-09-23 @ 20:42:25
URL: http://josefinebdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0