Billig fylla

Äntligen är nålarna borta! Blev illamående när jag gick till rehaben med tanken att få nålar i huvudet, fy tusan! Men jag slapp huvudet idag, men blev terroriserad med ström istället. Härligt....... Fick nålar i högt upp i nacken och det känns som de fortfarande sitter kvar.



När han satte dit de i nacken började allt snurra. Fick en känsla av att jag skulle ramla av britsen. Har ni känt det förrut? När ni varit så fulla och det känns som att man rör sig och nästan ramlar ur sängen. Den känslan hade jag. När jag skulle kliva av britsen var jag nära på att snubbla på mina egna ben. Och på hemvägen så snurrade hela Skövde, och jag kände mig stupfull! Haha! fy fan!

Men nu är det handboll som gäller! Hoppas jag blir nykter snart, jobbigt att sitta still och va full! Haha!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0