Ärthjärna

Nu har jag gjort morgondagens uppgifter. eller uppgift. Good for me! Hampus var precis här och vi körde två omgångar Worms. Jag vann! Vilket är viktigt att påpeka! Alltså börjar det inte bli lite överdrivet med alla dessa fruar? Hollywood, Danmark, Sverige, Norge och nu New York. Nu blev den ena frun nästan uppäten av en liten äcklig hund.

Varför är det förbjudet för tjejer/kvinnor att vistas eller korsa i kyrkoparken mellan 17-07? Såg skyltarna idag. De är ju otäckt förtusan!



Nu jobbar Robin natt igeeen! Tråååkigt. Har verkligen inte fått någonting gjort ikväll. En uppgift som gick på 15 minuter. Bättre än inget. Men det är okej att ta det lugnt ibland. och nålarna kan göra en seg, så de kan jag skylla på.

Puss och godnatt. Lång dag imorgon. Skola 8-18 och sedan träning 18.30-19.30 för att sen träffa Johanna och kika idol!! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

Skyltarna är en demostation och ett konstverk av en kvinna från sthlm som menar att det är farligt för kvinnor att gå själva ute eftersom det finns stor chans att de blir överfallna.. De kommer sitta där hela oktober tror jag..=)

2010-09-20 @ 22:05:21
URL: http://sannissa.blogspot.com
Postat av: Pauline

Jaha okej! Haha:) tack!! Trodde de hade varit massa läskigt i parken o att de varnade. Men skönt att de inte var så då:):)

2010-09-20 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0