Tisdagkväll

Efter en hel dags jobb satte jag mig på tåget till Göteborg, för att träffa världens bästa Nancy! Hon är värd det bästa, bara så ni vet! och oj vad jag älskar Göteborg! Vi satte hos på Vasastan, åt hamburgare och drack vin. Och oj så det skvallrades, himmelriket! Jag älskar skvaller :D och vin.. och Nancy :D

En positivare tjej finns nog inte, helt underbart! Träffade även min nya kärlek!


Missade nästan tåget tack vare denna underbaring. ååh vill ha!

En cool tjej på tåget hem som var fulltankad av positiv energi!

Kommentarer
Postat av: Nanc

Darling!

Det var super kul att träffa dig. Vilka spännande samtalsämnen vi hade ;-)



Pussar

2010-10-28 @ 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0