Seriös i know

Jag är för tillfället jävligt seriös med allt som har med skolarbete att göra. MVG mitt i pannan på mig! Min hjärna och hjärta har också fått en tatuering med MVG. Jag är helt enkelt bäst på allt som har med koncernredovisning, revisiorer och lagar att göra. Fråga mig, jag vet!

Jag är en duktig tjej, som gör mina läxor! Sjukgymnasten har gett mig en läxa, att varje timma gå upp och vrida på skallen höger vänster upp ner, strescha lite, och lite annat. Jag har alltid gjort min läxa, än idag!

Men nu orkar jag inte vara seriös mer, jag är partysugen! Har pluggat sen åtta imorse förutom kissepromenixar med fidde och lite övningar, och mat och pissepaus för mig såklart. Känns som jag pluggat en evighet, och det är bara 4 timmar. whaaaat? och nu är det 4 timmar kvar tills jag ska va fyllechaffis! Hur lång tid kan egentligen 4 timmar vara?



Nee nu är de dags med en flaska i huvudet och vara död en minut. Appropå död, jag tog en liten sovpaus förrut med, hihi. och jäklar vilken djupsömn jag hade. Eller dröm eller något. Men jag kände verkligen när klockan ringde hur jag tog igenom mig olika stadier och bubblor tillbaka till verkligheten. FEMTON MINUTER! och jag blev skitpigg. Rätt läskigt att sova så djupt eller drömma. Appropå drömma så var det någon som vakna i natt och skrek "VA FAN ÄR KLOCKAN SJUUU?" Hahaha! Nee den är inte sju, lägg dig och sov tattare! :D Så kul!

PLUGG HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0