Pust

Nu kan man riktigt andas ut och se fram emot en ledig vecka som inte är ledig! Det hade varit precis det jag behövde, eller kände för. Behövde behöver jag nog inte men vore rätt gött att bara shoppa upp lönen!

Tentan gick bra! Tror jag satte första frågan på 10 poäng och g är 15. och 5 poäng måste jag ha prickat in på resten. Jag hade mest koncentrerat mig på koncernredovisning vilket verkade vara rätt. Skönt!

Nu har vi precis ätit på mangos tillsammans med lite rödvin. Me like! Men nu ska jag sova, för upp och jobba imorgon, och sen NANCY!



ååh vad jag saknar den tjejen!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Soffan

well done honey! :)

2010-10-26 @ 21:13:26
Postat av: Anonym

:)

2010-10-27 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0