Partajs

Bogrens fick finbesök av oss igår igen. På förfesten hos Elin var det jag, Maria, Josefine, Elina och Elin. När vi gick till bogrens försvann ena halvan som vi sedan träffade på igen. och när vi gick hem var det bara jag och Maria kvar. haha resten försvann! Men var en riktigt bra kväll igår! Och idag mår jag inte som jag förtjänar, jag är trött och seg.

och den där jävla klockan förresten. Jag ställde om den innan jag somnade inatt, och när jag vaknade då hade klockfan ställt om sig själv. haha Så jag låg en timma ytterligare bakåt. Tur att Maria hade koll iallafall!


Elin berättar här en av sina 20 historier under kvällen, haha klockren bild!

Får se om man får lite fler bilder sen när Elin vaknar, det lär nog dröja! Så nu ska jag åka iväg och shoppa med Mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0