Längesen jag längtat så mycket till helg

.. och jag vet inte varför! Bara längtat hela vecka till helg! Inte fest utan helg! Få sova, inga krav och bara ta det så jävla lugnt! Jag är värd det, det bestämmer jag själv! Jobbade alldeles för många timmar igår så hann inte blogga soooryyyy och sen fick jag litet sött besök på kvällen hihi!

Idag blev jag och Linnea bjudna på lunch för att vi är bäst! Jag fick sluta vid lunch, härligt! För då kunde vi inviga helgen med ett glas rötjut för mig och en stor stark för Linnea. underbart! Den bruden åker till Malta (hahaha nu tänkte jag skriva Kreta igen) på söndag så vi firade hennes semester lite i förtid!

Nu ska jag nog lägga mig och sova lite, för att bli laddad för en riktig myskväll med Robin! Vi ska nog kolla bio eller något annat gos!

Robin tittar på ett fiskeprogram nu där programledarna hela tiden säger "Titta va sur fisken är, titta vad sur han är" Och hur fan ser man det? Alla fiskar ser ju sura ut? Jag har aldrig sett en glad fisk?!

Är denna fisk glad eller sur? Svår fråga, NOT!

Ha en trevlig kväll!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fan vad äckligt! Hatar gäddor, livsfarliga skitar juh! usch.. Och ja, den fisken e sur.. Love u =)

2010-10-29 @ 17:40:28
Postat av: Pau

Haha alla fiskar är sura! Aldrig sett en fisk som skrattat. Haha:)

2010-10-29 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0