Doggistyle

Robin fick sova på soffan inatt, då kungen hade intagit hans plats.

Fidde tog plats i sackosäcken, fint ska de va,i nte sova på golvet här inte. Medan han ligger och vilar så får jag springa som en tok med vindruvor och vin till honom, han bara kräver och kräver! Imorse när vi följde Robin till jobbet så fick Fidde till och med för sig att jag skulle bära honom efter 100 meter. Så där gick jag med en 4 kg tung hund i famnen. måste vara mer än 4 för han var blöt också, regnade visst i morse om ni inte märkte det? :P Bra träning!



Nu ska jag fortsätta serva vovven! Han ligger och vill bli kliad på magen nu.

Kommentarer
Postat av: Inga

haha! Åh vad du skämmer bort honom! <3. Men bära efter 100 meter :D, han lurar dig aprillo! :D

2010-10-27 @ 11:29:10
Postat av: Pauline

hihi i know! Han kan sina knep :D

2010-10-27 @ 21:28:13
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0