Älskar bananen!

Alltså fan va go Sean Banan är. Hahahhaha!



Nu efter man läst Nathalies blogg så fick jag lite energi, och ska börja plocka iordning mina skitsaker och laga någon god mat, och tända massa ljus till Robin när han snart kommer hem.

Han är så söt den där Robban. Kan ligga och vila en hel dag när jag jobbar, och så fort jag kommer hem så får han sån energi att han hittar på massa saker. Han sa: Pauline du ger mig energi, utan dig orkar jag ingenting. Hihih är han söt eller är han söt? Så nu är han och tränar upp sina små muskler hihi!

PUSSILUSS!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahah, han e så himla rolig så jag skrattar ihjäl mig!! =) Har kollat på youtube efter alla hans framträdanden för cirkus Möller! Haha:P

2010-10-30 @ 11:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0