Pic..

Visakortet brann upp och påsarna rullade in! Härligt! Så det ska vara! Julklappar? ehm, njaa inte riktigt! Men en sak till Robin och en sak till Linn så inte bara till mig!

Nu sitter jag och lyssnar på gårdagens idolbidrag och äter upp vårt godis medan Soffipropp pratar i telefonen! Godis är förjävla gott, vet ni de?

Snart är det fest igen! Och jag är bakis! Jag klarar inte dubbeldagarsfestande haha!  Men det kommer bli grymt ikväll! Kvällen startar här hos Sofie, för att sedan dra till Anton och sedan till V.I.P entreen på Frimis! ME LOVE!

hahahaha ett äkta leende på mig där!


Soffsi är chockad!


Ne nu ska jag korka upp! Ha en grym kväll!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0