Min älskling är 21 år gammal

Detta är min bästa vän. Clownis gör mig lugn och trygg på vintern och jag somnar lätt till hans melodi. Vi kom till ungefär samtidigt fast träffades under min första jul Jag kommer ihåg det! Det var 21 år sen. Undrar om Robin kommer att acceptera hans julvisa.

Ser ni vad lycklig han är i mitt sällskap?



Och jag är allt en liten pysslare, en vacker ängel!

Oj vad det pluggas! Snart blir det handboll gånger två. Ont i rumpan efter 4 timmars sittning? Ja! Men jobb = pengar = shopping!

:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade inte clownisen en mössa också? Inköpt i Danmark när du var 6 veckor gammal =)

2010-11-25 @ 17:04:06
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jajamän, den har en mössa på sneddan :D

2010-11-25 @ 17:17:05
URL: http://peejay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta inte med Clownis till örebro :(



men den lilla rosa ängeln där kan du ta med :D



<3

2010-11-25 @ 17:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0