Jag vet, jag är rätt grym ändå!

Jag kan ta mig tusan allt! Allt jag vill kan jag! Jag har gått och väntat på att få upp detta ris i en vecka nu. Men en viss person är väldigt lat och orkar inte ta sig upp till vinden och hjälpa mig. Ja det är du Robin, du är lat. hihi ;)

Så idag gick jag upp till vinden själv (hatar att vara på vinden, det finns spöken!!) och hämtade ner alla julisar och riset och satte upp det! Helt själv! Och fy fan va bra det blev!







Nu ska jag kolla dubbelmatch, Skövde hf och Ifk skövde. Vilka de möter är ointressant nu.
Ha de gött!

IMORGON ÄR DET ÖREBRO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, va ju med när du drog ner granslingar :P hahaha, smuts över hela vardagsrumsgolvet :D



Kommunen har satt upp en julgrejjimojj rätt utanför mitt fönster!. HAHAHHAHA bling bling säger jag bara! Du får se imorrn ;)

2010-11-25 @ 17:26:56
Postat av: Anonym

Bra jobbat att få upp riset själv!

2010-11-25 @ 17:27:49
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Soffan

va fårn sofie :P vet inte vrf mitt namn försvann däär :P

2010-11-25 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0