Jag orkar bara inte! och jag får inte!

Jag tror jag håller på att bli sjuk! Ställde klockan på 7.30 imorse men kom inte upp förräns nio, åt frukost satte mig med boken och klarade inte hålla ögonen öppna. Gick och la mig, vaknade elva. Tvingade mig upp och läste några sidor, sen helt slut.

Jag är jävligt känslig i kroppen, såsom armar och rygg ömmar. näsan täppt och huvudet hänger inte med, eller de kanske de inte gör annars heller, men nu är de helt väck iallafall haha. och jag får inte bli sjuk nu för på torsdag åker jag med mina godingar till Stockholm!



Ska försöka skriva klart en uppgift och sen ska jag nog ta mig tusan lägga mig och sova.

JAG ÄR FRISK, JAG ÄR FRISK, JAG ÄR FRISK så ska jag tänka!

Kommentarer
Postat av: Mor

Krya på dig och bara ta det lugnt så går det snart över! Kram och kry!

2010-11-30 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0