Victory

Min syster och laget tog idag guld. Yeeej! I Hallsberg. Skitkul och jag hoppas att hon kommer med bucklan snart, jag har redan gjort plats för den i vitrinskåpet :) Sverige vann även över tjeckien! och Linnea blev utsedd till att vara bäst. Riktigt kul att kolla på.

Nu ska jag värma en varm kopp te, då jag nu istället för att svettas, fryser efter iprenen. Så ska bli gott med en kopp te, och en halstablett i. brr starkt, men tur att jag är hård!!


Sitter här och spänner mig, haha. kom fram till att jag bara är uppblåst.


HAHA


Två av trillingarna ;)


Jäääääj


Jävla asss

Haha! Jag säger det igen. Gårdagen var grym!
TACK!

Nu ska jag drunkna i mina böcker och vara allmänt nöjd!
A lot of Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0