Världsbra!

Vaknade självmant klockan åtta, rätt skönt! Solen lös in i rummet och jag hade sovit i 10 timmar som en stock. Vaknade lite piggare och fortfarande inte helt 100 bra. Men nu har jag ätit frukost plus massa cvitamin som jag ätit de senaste dagarna. Sen tog jag en ipren och istället för att frysa sitter jag nu och är genomsvett. Puh!

Men har även pluggat i nästan tre timmar nu, världsbäst! Så bra man bara kan bli! haha :D Så nu blir det snart lunch min specialkycklinggryta och sen plugg igen. woho! och systemet! Viktigt!

mamma berättade igår att det kommit fram en ny grej att cvitamin är bra för rynkor och inte för att vara frisk. Jaja, jag lär ju absolut inte få några rynkor alls om jag fortsätter så här. haha.

Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0