Farmor!

Farmor var här precis, hihi världens bästa farmor! Hon hade med sig två burkar äppelmos och spagetti med köttförsås. så jäävla gott! Vrålhungrig var jag och åt nog upp köttfärssåsen på 30 sek. Efter det mumsade vi bullar  och sedan diskade hon och städade undan lite. TACK farmor ! <3 Guld värt!

Riktigt lång dag idag, började med buss 7.55 och buss hem 18.25. Härligt! Hann även med lite shopping på lunchen, men allt satt förjävligt så imorgon ska jag lämna tillbaka kläderna. Såg en superduper söt klänning i fönstret som jag vill köpa imorgon. Kanske ska ta lunch vid kl 10 så jag kan vara först in i affären och köpa den. hihi.

Ne jag kan ju tyvärr inte det. Trots att jag jobbar röven av mig så får jag inga pengar över efter alla räkningar. Jävla problem! Suger verkligen totalt. Imorgon har Robin lovat att pengarna för hyran ska vara inne på kontot, men det kommer de inte vara. Så jag har lånat från mamma för att kunna betala bla hyran.



Depresse, oh jä. Ge mig sommarlov, vila och sol! och kärlek tack!

Nu ska jag kolla eurovision och bara glömma all press och stress nu! Och sitta och skratta, och hålla för öronen för alla katastrofala bidrag! Sen ska jag sova, djupt, som fan!

God natt! :)




Kommentarer
Postat av: LINN

för engångsskull är det inte jag som frågar efter pengar! hehoheoi

2010-05-27 @ 21:20:16
URL: http://peacelinn.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mmmh du kan ju också skänka pengar till mig. Ska nog öppna en fond där alla samlar pengar till mig så att jag ska kunna roa mig, right?

2010-05-27 @ 21:35:27
Postat av: Robin

Skickade in igår kväll, så de bör vara inne idag=)

2010-05-28 @ 10:56:40
Postat av: Pauline

ah, de sitter på kontot! Bra Robin!

2010-05-28 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0