Sommaren är lång

Sommaren kommer förövrigt vara lång, jävligt lång, eftersom jag endast är ledig en vecka mellan 4/6- 30/8. Kul kul kul, moneey!

Haha, jag kom inte på vad denna låten heter och ger Sofie förklaringen "Ah men den glada och härliga sommarlåten där de sjunger blå himmel" Hahahhah, de sjunger fan inte blå himmel någonstans, men hon är van vid mina smarta tankar och kopplade blå himmel till "Inte ett moln så långt ögat kan nå". Hahahha kul att jag typ dumförklarar henne för att hon inte fattar vilken låt jag menar. Men hon är smart som kom på den!



:)




La la la ni längtar inte till sommaren, värmen, solen, alkoholen och alla fester nu va? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är smart och vet precis vad JAG menar =)

2010-05-26 @ 20:33:26
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: soffan

ahhaha vi är grymma asså ;)



<3

2010-05-29 @ 16:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0