Sick

Varit två riktigt bra dagar i Mariestad. Köpte årets finaste klänning och i love it! Varit två dagar med mycket kunder. men mycket trevliga medarbetare! :)

Nu är jag riktigt trött på att "hålla på att bli sjuk", för helskotta, bryt ut direkt istället! Varit skittrött ett tag och nu börjar det förhoppningsvis slå ut. Nu när jag snart har två tentor och om en vecka är det studenten. perfekt tajming. Nu är jag så trött att jag inte orkar röra mig, hela kroppen ömmar, värst är ryggen och huvudet. Men ska lägga mig tidigt och imorgon är jag frisk!

Eller inte, jag går ut och äter god mat med Nathalie istället!

Pussss

Kommentarer
Postat av: soffan

krya <3

2010-05-29 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0