Pardey.

Nu ska jag börja med att sätta på mig ansiktet som Ado så snällt säger. Efter det bär det av till Krona där väntas förfest och sen husaren som bjuder på allsång! Tänk er vilken kväll, höra mig sjunga, så ljuvligt! Zofie med z kanske kommer dit också, i really hope, because i miss you. Hoppas på att mina tjocka fötter smalnat av och att jag får på mig några klackisar!

Jag tar ledig från sjukan ikväll och återgår eventuellt till sjukan igen efter sommaren. Skönt! Eller förhoppningsvis aldrig. Ska helt enkelt säga upp mig därifrån!



Ha en underbar kväll!
LOVE

Kommentarer
Postat av: sanna

Då ses vi säkert ute =)

2010-05-29 @ 18:01:50
URL: http://virtualdiva.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jaaa det gör vi nog!! :D

2010-05-29 @ 19:05:34
Postat av: laijjjsa

riktigt fin bil på dig pullan! mums! cutiiie

2010-05-30 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0