Nu jävlar

Ne nu jäklar ska jag här bli frisk! Köpt mig en BAOUTASTOR godispåse, första godisen jag tog så kände jag mig frisk direkt. Det måste vara världens bästa medicin! Träffade även på Inga och Fidde som piggade upp mig. Så nu fram med häftet och läsa läsa läsa! Och cvitamin!

JAG SKA BLI FRISK OCH PIGG!

Haha förresten! Var världens töntigaste busschafför idag på vägen hem från Mariestad. Det var typ tomt på bussen och en liten kille skulle gå av. Han går till dörren ifram och kolla på busschaffören, men chaffören säger ingenting så killen kollar sig om och går slutligen ut ibak. usch stackarn. Gött att chaffören inte öppnar ifram när han gått dit då.. TÖNT säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0