Morfars födelsedag!

Nu är jag fullärd, fråga mig vad som inom associationsrätt och jag kan svaret! NOT! Satt i skolan 8.30- 12 och sedan hem och fortsätta plugga. Har läst 160 sidor idag, 10 sidor kvar sen är boken utläst. Legat på balkongen, är inte det underbart? Älskade sol! Vaknade av dreggel på handen och märkte då att jag somnat, att boken är så intressant alltså! :D

Imorgon är det tenta, KUL. Längtar riktigt alltså. Men rätt skönt imorgon kväll då man får vila lite, för att kliva upp tidigt på onsdag och börja med fredagens tenta. Jobbar på onsdag också, fast bara 2 timmar här i skövde, rätt gött!

Idag är det morfars födelsedag. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MORFAR, om du läser det här! Känns konstigt att inte kunna ringa och sjunga Baljononeavaa. Men jag hoppas att du blir firad massa i himlen, med både tårta och champanj. Undrar egentligen hur du har det. Förstår fortfarande inte att du är borta, har förträngt det nu det senaste. och inte hunnit/velat tänka för att inte bli ledsen. Usch, nu blev det jobbigt. stor klump i magen och halsen. Men man får vara ledsen. Jag älskar dig Morfar! och du är verkligen saknad! <3


Här fyllde du 70 år, tänk det var inte längesen. och du, eller jag mena alla, hade så fantastiskt roligt! Oförglömlig dag! GRATTIS Morfar!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0