Ladugård

Skövde gör lite smått reklam för att det är en storstad, men vem fan ställer upp jävla traktorer på stan då? Hur jävla storstad är man då? Det var t.om. högtalare som lät som en kossas muuuu och hönornas kackel.  Trodde det var riktiga djur som stod på torget,  mums, mat tänkte jag och blev hungrig.

Skolan 8.30-16.00, och det var SISTA LEKTIONEN! Allt är check check check nu!!! Utom de två tentorna, men det är väl inget? elleeer.. Var precis och fikade med Nancy och Maria, blåbärspaj mums, hade sett fram emot det hela dagen! Riktigt mums var det och min fru betalade igen, pinsamt i know! Men när jag blir rik så ska jag betala tillbaka! Promise!

Nu sitter dock inte pajen lika gott i magen eller på, beror på hur man ser det. så börjar bli lite smått sugen på att ta en liten löprunda, men kollar man ut så är det nästan svart. Så nej tack. haha rimmade lite. Retarded i know..

Sommarlooooov ge mig, nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0