Bääng

Halååå ge mig en smäll på käften! Jag är så trött på att plugga att jag inte kommer igång! Vet att jag behöver vila, men jag kan fan inte koppla av och jag kan inte plugga.. Orrrrk.

Kul att man jobbar heldagar tors och fredag också. Känns jättebra inför tentan verkligen. Verkligen jättebra! Har lördag och måndag på mig att plugga men jag har ingen motivation! Verkligen ingen motivation!

Sitter bara och nyser och fryser med huvudvärk.. Skönt att man får lite träning i soffan iallafall av alla 100 nysningar. och så satte jag på tvn och vad ser jag inte då? Jo lyxfällan. fuck! och efter lyxfällan så är det efterlyst. Fuck fuck fuck.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyxfällan är bäst! Ha det så bra nu och stressa av så kommer motivationen =)

2010-05-27 @ 05:55:51
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0