Work work

Varit en riktigt hård dag i dag! Sjukt mycket folk, vart kommer alla ifrån? haha :D men det var kul! Kul när man får beröm av kunder, det värmer :) mycket nice! Och sen personerna jag jobbar med, GREAT säger jag! Efter jobbet gick jag på stan, och den tjejen alltså, shiiiit! Kan bara tänka mig hennes garderob och absolut hennes skor. måste vara hur många som helst och vilket paradis!! Var uppe på eurosko och då skulle hon bara köpa två par, och sen kom de fram att hon beställd några par skor till som typ såg likadana ut och några till. haha :D Go brud alltså! Sen shoppade vi loss på filmer här nedan, jag köpte dock bara fyra men hon köpte väl 8-10 kanske :D billigt billigt!!

Nu jääklar ska det pluggas! wihooo, måste pryda lite ris med mina fina rosa kycklingar, ägg och fjädrar. men har ju inget ris :D jaja! Kan pryda en blomma annars :D

Ha en underbar fredags kväll!! :D
LOVE!


Kommentarer
Postat av: klacken

HAHAHA... du är för go!

2010-03-27 @ 18:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0