T i r e d

Denna dagen har inte börjat som alla andra dagar. Vaknade och var skityr, ramlade nästan ur sängen, började svartna när jag lagade frukost och när jag gick till skolan. Kändes som man bara gick och väntade på att ramla ihop, orkade inte bära mig själv. Men nu när jag ätit massa järntabletter o sånt så är det bättre. är bara så fruktansvärt trött. och yrsel lite då och då.  Men va fan, lifes go on.

Haha fick bilder från Cecilia precis, från ett konståkningsläger...




Nu ska jag se på glamourama och bara ta det lugnt! Sen blir det lite jobb i kväll :)

LOVE

Kommentarer
Postat av: CIssi

Haha, härliga minnen! Speciellt när vi drev med Miriam ;D

2010-03-25 @ 21:00:19
URL: http://karlstadscecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0