Sunday night

Nu ligger jag här halvnöjd, det blev film och städning ;) och lite sortering!
Så känns riktigt gött att inte behöva varken tvätta eller städa i veckan. Bara skola i morgon och ska kolla lite i de roliga böckerna nu innan jag lägger mig och läser SOLO med en stor kopp te och mörk choklad med hallon. mumma! Tänkte börja ett nytt liv i veckan! :)
Träna och bara må bra! Äta gott och nyttigt! Blivit dåligt med bra mat den senaste veckan när jag dels varit förkyld som har resulterat i att jag inte haft någon matlust och sedan har det varit fullt upp. Men ser fram emot morgon dagen då det är en dag närmare innan Robin kommer hem! <3

Ska nog iväg och träna i morgon bitti tänkte jag :) Vore himla skönt! Får se hur pigg jag är på det i morgon bitti! hehe


Dessa kära böcker kostade ca 1200 kronor. KUL! Tur att mamma finns hihi ;)

Idag fyller min kära kusin Gustav 11 år, GRATTIS! och imorgon fyller pappa år :D:D
Hoppas på tårta, ne juste började visst nytt liv imorgon, men ett undantag :D lalala

God natt gott folk!
LOVE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den extremt goda maten du bjöd på igår! Mumma. Böckerna betalar jag enl avtal, avtal ska hållas =( Du kämpar på så bra så det är det värt!!! Mormor hälsade så gott!!!

2010-03-28 @ 22:18:35
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0