R e d h e a d

Hmmm, får jag fråga en sak? När man är på ett gym, ska man bara  gå runt där fräsch, inte svettig och inte göra något jobbigt allt? Fick tre frågor från folk typ oj vad röd du är, eller har du tränat hårt? Neee jag går bara runt och strosar på gymmet, sitter i fotöljen, käkar lite chips och äter korv. Klart som fan jag tränar när jag är på gymmet. och oftast HÅRT! hatar att komma hem och inte känna mig slut i kroppen. Riktig skön konditionsträning, men styrkan var sådär, dåliga maskiner handtag borta, sne stolar m.m. Jaja, jag är riktigt nöjd över mitt pass är dock yr i huvudet igen. palla jävligt onödigt och träna egentligen men kände att det behövde. och JA jag blir röd i ansiktet av att anstränga mig! OFCOURSE!

Nu ska jag läsa SOLO eller kolla glamourama, dricka rött te och äta en fruktbricka jag gjort till mig själv :) Med banan, melon, vindruvor, apelsin och gröntäpple :) Riktigt bra program, kanske ska bli chef på ett uteställe i Sthlm. Eller ska jag vara polisen som tar fast alla fyllon. Drack även en proviva Actic!

När jag ändå gick och handlade på willys så köpte jag sjukt söta kycklingar, ägg och fjädrar ( ALLT ROSA!) Snacka om årets finaste påskris! Även Liljor, fast de va gula, skit också!



Ha en riktigt skön kväll!
Ps. Jag saknar Robin väldigt väldigt mycket! Ds.

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Pallet! klart som fan att man ska ta i. När man tar i så blir man röd, vem är det som inte fattar det? Bra jobbat och vad gott det lät med fruktbricka!!!

2010-03-24 @ 22:40:11
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Laijjsa

klart man blir röd? de som inte blir det är mesar, men jag är med i rödsomentomatiansiktet-klubben jag också! det gillar vi, inga mesar här inte! :D

2010-03-24 @ 22:43:37
Postat av: Pauline

Jaa precis! :D Dumhead lixom som inte understandar sånt ;) haha :D hlet klart min klubb :D

2010-03-25 @ 10:06:08
URL: http://peejay.blogg.se/
Postat av: Josse

haha antar att bobbin kommer älska alla rosa påsk saker :D

2010-03-25 @ 15:43:36
URL: http://josefinebdahl.blogg.se/
Postat av: marty

att sitta och spänna sig snyggt på en bänk är väl halva grejen..? :S tss :)

Prydlig look du lägger till med för övrigt, börja producera.

2010-03-25 @ 15:52:43
Postat av: Pauline

Jaaa Robin kommer lätt älska påsksakerna! Sjukt fint haha :D

Marthin det är halva grejen ja, men hela grejen för mig är att bli lite svettig med :D haha

2010-03-25 @ 15:56:06
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0