ooo

oooh va nära på och glömma berätta att morgonen började med en mycket fin utsikt ;) Svårt att koncentrera sig när brandmännen arbetar på gatan mitt emot.. lalal drömde mig bort rätt bra där ;) Var bara 20 i kö då ;)
Sen när vi skulle stänga så small de till som fan, då tänkte vi att de small hos handelsbanken, men hepp, de var några små jävla skit ungar som gör att hjärtat stannar upp! 

Let´s dance final nu! (läs pluggidugg) Mattias är inte ful alltså! ;) ollalalalaaa Hur ofta händer det att man blir tårögd framför lets dance, haha! Riktigt blödig ja är! Jag hejar på den som vinner! :D

Har tydligen även glömt att tidsrapportera för mars månad. KUL? Nej! Då jag inte får någon lön från Nordea, utan bara från kommun och bidrag! Bidraget hade jag helt glömt, så skulle precis skicka ett sött sms till mamma och himla lite med ögonen och tigga lite, men hepp då hade jag 2600 mer kronor än vad jag trodde :D ibland diggar jag mitt minne alltså! Så sjukt underbart att glömma saker som handlar om att man har pengar. Sen igår hittade jag massa presentkort på olika spa och massage, gallerix, cervera och smycka. Mycket kul och bra!

Shoppinghelg i skövde nu, ska lätt inte bli bakis på söndag och shoppa upp hela stan:D Massa bra erbjudanden!


Robin <3


P.s är inte avundsjuk på Sofie heller, som ska till London.. bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat gumman! Kämpa på ända in i det sista innan tentan, sen kan du festa loss med gott samvete!

Kram från mor. Jag såg allt ditt studiebidrag... Mig lurar du ju inte =)

2010-03-27 @ 00:23:20
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0