N o r d e a

Work work work! Nu när jag tänker efter så saknar jag det verkligen! Vill jobba massa! Är jäääävligt trött på denna underbara skola som tar upp hela livet!
Så imorgon skulle jag först efter lite flirtande av Nancy jobba 11-14 (Gött tänkte jag),
Sen ringde Sven och fråga om jag istället kunde jobba 13-16 istället eller om jag kunde 11-16 (Gött tänkte jag igen och tog 13-16, extra sovmorgon och pluggtid?!)
Sen ringde jag och ångrade mig och sa att jag kunde ta 11-16 (Gööött tänkte jag och slipper plugga) och
sen ringer Jan och frågar om jag kan jobba ännu längre, så nu blev det en hel dag iallafall!!

GÖÖÖT tänkte jag igen! :D Ska bli riktigt kul faktiskt, kommer vara smockfullt men va fan :D Kul kul kul!
8.30-16.00 och då känns det som en riktigt fredag och man kan hoppas på att det blir AW sen ;) haha :D
Jag har redan tagit påsklov känns det som! Me like very mucho!




Var precis ute på en helt underbar promenad med, med brillsen på!!! och en hund i famnen, fan va tung han är, lär lätt ha träningsvärk imorgon! haha! Nu ska jag ta c-vitamin och sedan två till för att bli helt frisk och kry och PIGG till imorgon! Längtar :D hihi Kanske ska polisyrket ta och slänga sig i väggen ändå? ;) Who know, jag är eftertraktad på alla marknader!

LOVE LOVE LOVE Very much!


Kommentarer
Postat av: Carro :)

Haha go and get them!

2010-03-25 @ 17:18:00
URL: http://carolinegustavsson.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

Det har du efter din mor, gumman! =)

2010-03-25 @ 19:06:59
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0