In love

Åh jag klarar verkligen inte få in den där jävla låten. Försöker fixa sånt där dintub konto men jag får ingen kod, haha! Wiierd!

Wish i could lie by your side to night lallalallala åååh blir så glad! Hon är bara bäst!!
Om jag bara kunde få in den så ni skulle kunna höra! Tycker det är så tråkigt att hon inte vill hålla på med musik på helttid. Alla har inte kompetensen som hon har, den är unik! Vem fan kommer på en text på 10 minuter och sedan sätter sig och spelar in den i 4-5 timmar. De har inte alla kan jag säga! Hon läser musik and production i skara nu, men ska hoppa av.. :( :( :(  Hon brukar spela för mig när jag är hos henne, och jag lipar fan varenda gång och ryser sönder mig. Hon sjunger så jääävla braa. och samtidigt som hon spelar piano.. Ååh jag ser verkligen henne som en framtida artist! Om hon bara skulle våga!

Nu ska jag sätta mig och plugga igen, GÖTT KÖTT! Hinner inte smälta ena saker förrän man ska börja med nästa. Nu på tur står färdigställande av promeroarian eller hur fan de stavas! Who care liksom.. Jaja!! Kanske vilar lite till istället! Lite städsugen med:D hmm eller kanske shopping? :D


Mormor är färdig opererad men sen vet jag inte mer.. Nervöst.. men det verkar som att det har gått bra! :) <3


Fidde hoppade upp och la sig i sackosäcken och gosa ner sig, sjukt sött!



SÖÖT! Sen när han skulle hem så vägra han gå ur den haha :D Han låg så varmt och skönt i den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad skönt att tentan gick så bra för dig idag! Mormor mår bra efter op, har ingen huvudvärk kvar. Vi ska dit ikväll igen. Älskar dig!

2010-03-23 @ 16:01:31
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0