Gooo påsk

Jag kommer ju ha en jääävla bra påsk alltså! Så många önskningar jag gav ut och fick i kassan idag! Oj oj oj :D
Men jag tror den kommer bli riktigt bra! Massa mat, godis, kärlek m.m.

Jag fick påsklov idag och det är sååå jäääääävla skönt! Helledig ända till på tisdag! och ska fanimig inte öppna en enda bok!! Bara läsa ut solotidningen jag aldrig kommer igenom.



Nu har jag precis sprungit på stan och köpte bla. nässpray, världen är räddad! Sen tänkte jag köpa lite mer onödiga grejer som jag inte behövde men jag hade 20 procent rabatt till idag, och rabatter måste utnyttjas.. men jag stod emot och gick ut från affären tomhänt! :O woohoo

snart kommer Robin och jag längtar ihjäl mig!! så nu ska jag sova så jag blir pigg och glad!!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag hoppas ni får en jätteskön och härlig påskhelg! Vi drar till dänskekulla och sätter käppar i hjulet för andra =) Älskar dig! Många kramar mamma och pappa.

2010-03-31 @ 22:43:30
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Robin

Den bilden va ju inte tagen igår :P???

2010-04-01 @ 13:46:48
Postat av: Pauline

Aah jag tog bilden igår när du kom, kommer du inte ihåg det?



Hoppas ni också får det underbart mamma!! Älskar er!! Puss o kram till er <3

2010-04-01 @ 14:28:17
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0