Behind the clouds the sun shines

Idag är en sån dag man bara vill ligga inne och sova! Inte plugga tenta! Sket i att ställa klockan imorse, haha buuse!!
Men morgonpigg som jag är, stiger jag ändå upp klockan 9, vaknade kl 6 först men skällde lite på mig själv och somnade om till slut. GÖÖÖT! Näsan täppt, ingen matlust. Men egentligen, hur fan kan jag ens med och klaga? Finns många som har det värre än jag. Jag ska vara nöjd!

Behind the clouds the sun shines. and the sun appears to Saturday. I really hope! I want to be happy, not unhappy!

Saknar Robin så sjukt mycket :( Idag vill jag inget hellre än att ligga på hans bröst och höra hans hjärta slå. Känna värmen. Få kärlek. Trött på att vara ensam här hemma hela tiden. Eller ah på kvällarna. Men efter tentan får de bli ändring på de.

LOVE
Saknar dig också Morfar :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en lika stor kämpe som morfar du! Man måste få ha sina deppardagar också! Helt ok att ha det! Älskar dig! /Mor

2010-03-25 @ 10:38:19
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0