B O M B

Oj oj oj, vad segt det var att gå upp klockan sex i morse för att ta bussen till Mariestad och Nordea. Men kul att se folket igen! Var vitt och svart varierande. :) Mycket engelskpratande idag och lite gick faktiskt okej och de förstod vad jag menade fastän det inte är helt korrekt, sedär det går även lära mig kanske! Eller lära sig själv rättare sagt! Stensomna på bussen och vakna av att Nathalie ringde och ville ta en fika så det blev det :) mys!




Nu är hela lägenheten ett bombnedslag, då underbart söta Flisan varit här och lekt. Mina kycklingar var roligast, mina rosa kycklingar var sådär kul, hon drog bort ögonen och vred kyckling åt helt fel håll. jaja! :D

Alla mina tankar går idag till Josefine och hennes nära! Hoppas ni får ett fint sista farväl!

God natt kära läsare
LOVE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0